Skip to main content

Cum a fost descoperit Ciobanul Ghiţă de Vodafone

 
Cum a fost descoperit Ciobanul Ghiţă de Vodafone

Ciobanul Gheorghe a ajuns Ghiţă, ciobanul din campaniile Vodafone, printr-o... recomandare. Cea a fotografului Dragoş Lumpan, care lucrează de 10 ani la documentarul Ultima transhumanţă. Şi care a călătorit în toţi aceşti ani a făcut mai multe drumuri alături de oieri pentru a documenta fenomenul pe cale de dispariţie.

Publicitate

Lumpan a spus pe larg povestea documentarului şi drumul anevoios pe care l-a parcurs în ultimii 10 ani, pentru Press One.

Familia Dănuleţ s-a numărat printe cele care i-au permis fotografului să i se alăture în transhumanţă să-i şi filmeze.

„Pe fiul lor, care era deja mare şi mergea la drum, îl chema Gheorghe. După ceva ani, l-am recomandat celor de la Vodafone şi-a ajuns faimos: Ghiţă Ciobanul.”, a povestit Lumpan pentru Press One.

Ghiţă Ciobanul a devenit ulterior „vedeta” mai multor campanii de la Vodafone. Anul acesta, compania a lansat şi o aplicaţie pentru smartphone, ce permitea utilizatorilor să urmărească traseul lui Ghiţă în transhumanţă (detalii, AICI).

Povestea integrală a documentarului lui Dragoş Lumpan, AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus