Ciobanul Gheorghe a ajuns Ghiţă, ciobanul din campaniile Vodafone, printr-o... recomandare. Cea a fotografului Dragoş Lumpan, care lucrează de 10 ani la documentarul Ultima transhumanţă. Şi care a călătorit în toţi aceşti ani a făcut mai multe drumuri alături de oieri pentru a documenta fenomenul pe cale de dispariţie.
Lumpan a spus pe larg povestea documentarului şi drumul anevoios pe care l-a parcurs în ultimii 10 ani, pentru Press One.
Familia Dănuleţ s-a numărat printe cele care i-au permis fotografului să i se alăture în transhumanţă să-i şi filmeze.
„Pe fiul lor, care era deja mare şi mergea la drum, îl chema Gheorghe. După ceva ani, l-am recomandat celor de la Vodafone şi-a ajuns faimos: Ghiţă Ciobanul.”, a povestit Lumpan pentru Press One.
Ghiţă Ciobanul a devenit ulterior „vedeta” mai multor campanii de la Vodafone. Anul acesta, compania a lansat şi o aplicaţie pentru smartphone, ce permitea utilizatorilor să urmărească traseul lui Ghiţă în transhumanţă (detalii, AICI).
Povestea integrală a documentarului lui Dragoş Lumpan, AICI.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu