Schimbare în echipa agenţiei de publicitate MullenLowe. Eugen Suman a fost numit noul executive creative director al agenţiei de creaţie a grupului Lowe. Funcţia este nou înfiinţată, potrivit reprezentanţilor MullenLowe.
Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe: „MullenLowe este o reţea cu un work extrem de vizibil la nivel internaţional, iar echipa din România are potenţialul de a fi unul dintre birourile care impresionează la toate capitolele – local, internaţional, în inima consumatorilor şi pe scenele festivalurilor de creaţie.
De altfel, asta este una dintre ambiţiile cu care vin în agenţie – să fac împreună cu oamenii de-aici ca MullenLowe să devină the place to be, indiferent dacă vorbim despre creativi super talentaţi sau clienţi care caută an unfair share of attention pentru brandurile lor. Am găsit aici o energie bună şi o poftă de a face campanii tari, iar asta e din ce în ce mai rar în industria noastră.”
Hortensia Năstase, Vicepreşedinte Creative Services, Grupul Lowe România: „Într-una dintre lungile discuţii pe care le-am avut în perioada de cunoaştere, am trăit o clipă de teamă când am constatat cât de multe avem în comun: ne place onestitatea, iubim publicitatea, nu putem fără umor, credem cu tărie că cei mai buni şi fericiţi oameni generează cele mai bune idei pentru cei mai fericiţi clienţi.
Împărtăşim chiar şi un ADN uşor obraznic. Şi, cel mai important, avem ambiţia de a face din clienţii noştri învingători. Cu acest spirit pornim cu multă confidenţă la un drum care va fi, ştim sigur, intens, asudat, amuzant şi niciodată plictisitor”.
Înainte de a se alătura echipei MullenLowe, Eugen Suman a fost Creative Director la Kubis Interactive (2014 - 2016), director de creaţie la McCann, iar anterior a lucrat la Praga, director de creaţie la McCann şi Young&Rubicam.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu