Două campanii semnate de Universal McCann (UM Romania) se numără printre cele premiate de către revista AdWeek, la capitolul media planuri creative. Este vorba despre campania pentru lanţul de patiserii Paul şi de Pay with Blood, pentru Festivalul Untold şi Institutul Naţional de Transfuzie.
Ambele campanii au fost premiate anul acesta şi la cel mai important festival de publicitate, Cannes Lions (detalii, AICI).
Campania Bittersweet Pies şi-a propus să atragă atenţia asupra discriminărilor de gen din România. Cum? print-o serie de torturi, pe care erau desenate statistici despre diferenţele de gen. Astfel au ieşti Tortul diferenţa de salariu, Tortul nereprezentării în parlament, Tortul Topul celor mai bogaţi, Tortul Start-up Inegal sau tartele Plafon de sticlă, ce arată diferenţa în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management
Campania patiseriilor Paul a fost premiată la categoria Alternative Media (cu un buget mai mic de 500.000 de dolar).
Pay with Blood, pentru Festivalul Untold şi pentru Institututl Naţional de Transfuzie a intrat de asemenea în atenţia AdWeek, la secţiunea International. Campania a fost gândită să-i încurajeze pe tineri să doneze sânge. Dacă deveneau donatori, îşi puteau plăti biletul la festivalul Untold.
Despre campaniile premiate de AdWeek
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii