Mă, fraiere, tu chiar aveai de ce să fii cinstit! Corupţia îţi distruge viaţa! Acţionează legal! Mesajele ultimei campanii ANAF împotriva corupţiei.
Cine s-a ocupat de campanie?
CREAŢIE. Reclama a fost făcută de agenţia de publicitate Media One, o companie din Ploieşti, pentru mai puţin de 100.000 de euro.
Obiectivul: o campanie pentru diminuarea perceptiei negative a populatiei cu privire la coruptia inspectorilor fiscali, dar şi un demers intern, în ANAF. Mai exact cresterea nivelului de constientizare in randul personalului ANAF privind riscurile la care se expun prin incalcarea standardelor profesionale si comiterea faptelor de coruptie.
Campania a inclus spotul publicitar, dar şi o serie de sesiuni la sediile ANAF din ţară în vederea prevenirii corupţiei.
Detalii despre licitaţia pentru creaţie, pe Paginademedia.ro, aici.
MEDIA. De cumpărarea spaţiilor media se ocupă Agenţia de Publicitate Media Center, aceeaşi care s-a ocupat şi de promovarea de anul trecut (cea cu “taxele tale”).
Potrivit documentului de atribuire publicat în Monitorul Oficial zilele trecute, Agenţia de Publicitate Media Center cumpără spaţii media pentru a distribui ultima execuţie video.
Valoarea contractului: aproximativ 140.000 de euro (639.000 de lei), fără TVA.
Agenţia de Publicitate Media Center este o companie deţinută, prin alte firme, de companii ale fraţilor Micula.
Ce face agenţia conform contractului:
-Servicii de difuzare TV a spotului video realizat în campania nationala de constientizare împotriva coruptiei în cadrul ANAF, la nivel national si local
-Campania face parte din proiectului “Cresterea integritatii în cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prin cooperare institutionala si consolidarea capacitatilor”
-Se finanteaza în cadrul Mecanismului financiar norvegian 2009 – 2014, în domeniul de finantare „Consolidarea capacitatilor si cooperarii institutionale între statul român si institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Norvegia”.
-Serviciile constau în difuzarea TV a unui spot video pentru care se va propune un mix de posturi TV nationale care sa asigure o vizibilitate maxima a spotului de catre grupul tinta vizat
VIDEO. Spotul ANAF
Citeşte şi:
Trimite un comentariu