Un nou acţionar majoritar la Graffiti PR. Cătălin Chiş, antreprenorul clujean care deţine grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acţiuni al Graffiti Public Relations Mai exact, el a preluat 86% din acţiunile companie de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA, firmă a lui Cristian Burci, proprietar al grupului BBDO.
Potrivit companiei, Graffiti PR a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro şi are în prezent o echipa formată din 33 de oameni de comunicare.
Întrebat de paginademedia.ro dacă Graffiti PR rămâne parte a grupului de publicitate deţinut de Cristian Burci, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti a a răspuns: ”Graffiti PR este în continuare parte din Grupul BBDO România, unde a început şi a crescut în ultimii 20 de ani.”
Cătălin Chiş (foto), noul acţionar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenţia completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicaţii şi tehnologie:
„În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcţii de la prima cărămidă, am susţinut start-up-uri care făceau primii paşi sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcţionare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creştere. Graffiti PR, cea mai recentă investiţie din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client".
„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie şi comunicaţii, fiind investiţii cu viitor pe termen lung. În contextul în care generaţiile se schimbă semnificativ, informaţiile se transmit în noi coduri şi limbaje, iar mediile sunt liberalizate şi extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiţia într-o companie precum Graffiti PR aduce competenţe care completează firesc zona de tehnologie", explică antreprenorul Cătălin Chiş.
Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se aşteaptă la consolidarea poziţiei ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România:
„Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-şi din inovaţie un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanţă de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare şi ataşată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziţia Graffiti PR în piaţă.” Începând cu 2012, Graffiti PR este agenţia afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.
Despre Cătălin Chiş şi Grupul de companii APS
Fondator al grupului de companii Active Power Solutions (APS), Cătălin Chiş deţine un portofoliu de afaceri concentrate pe domeniul tehnologiei şi al comunicaţiilor. Activitatea companiilor sale înseamnă 13 birouri în România şi unul în Marea Britanie (Londra), 300 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 6 milioane de euro (2015).
Din Grupul APS fac parte:
LIFE IS HARD S.A. - prima companie românească de software listată la Bursa de Valori Bucureşti - piaţa AeRo.
Compania are 13 ani experienţă în dezvoltarea de aplicaţii pentru piaţa B2B din România şi este dezvoltatorul 24broker.ro, platformă de brokeraj, care tranzacţionează asigurări în valoare de peste 150 de milioane euro în fiecare an.
ACTIVE POWER SOLUTIONS (APS) - specializată în servicii telecom customizate pentru pieţele B2B şi B2C. Compania a fost fondată în 2001. Din 2005, a devenit partener Vodafone România;
RT SOLUTIONS - înfiinţată în 2008, compania activează în prezent pe zona de distribuţie B2B şi B2C de servicii de energie (ENEL);
BARANDI SOLUTIONS - achiziţionată în 2013, compania îşi concentrează activitatea pe zona de outsourcing IT;
NOAH Watches - start-up în industria fashion de lux, susţinut din 2016 de către antreprenorul Cătălin Chiş, în calitate de acţionar.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu