Mizerii şterse cu buretele. "Am început cu Fake News, dar vom continua şi cu alte mesaje", spune Valentin Lică, creativul de la agenţia Papaya, omul din spatele campaniei lansate pe net de brandul Savana. "Vom acoperi şi alte mizerii care murdăresc netul", explică Valentin Lică.
Reamintim că astăzi, agenţia Papaya a lansat un spot pe online, cu actorul Andi Vasluianu, care spală de pe perete titlul "Mamuţi radioactivi în centrul Capitalei".
Proiectul a fost propus iniţial pentru Tolo.ro, spune creativul.
Valentin Lică, pentru Paginademedia.ro:
Ne-am legat de fenomenul fake-news, pentru că este un topic discutat acum şi face parte din marea de "murdărie" de pe internet.
Am ales blogul lui Tolontan pentru început. De aceea şi mesajul cu mamuţii radioactivi. Este o autoironie, care credem că este bună şi pentru Tolontan.
"Ideea a pornit de la agenţie. Noi am propus-o, iar clientul a fost de acord", spune Lică.
"Mamuţii radioactivi" sunt primul mesaj dintr-o campanie care îşi propune să lupte cu "murdăria" de pe net.
Mesajele vor fi culese de pe contul de Facebook al Savana.
Valentin Lică:
"O să invităm oamenii să vină cu propuneri pentru mesajele care merită "curăţate": titluri date doar de dragul audienţei, dar incorecte, mesaje de click-bait (n-o să-ţi vină să crezi), conspiraţii (cum sunt exemplele cu dacii).
Tot ce înseamnă titluri care dezinformează şi sunt parte a "mizeriilor" de pe net.
Idee generală: curăţarea lucrurilor care "murdăresc" wallul. De aceea am mers pe mizerii de pe net.
Ideile vor fi culese de pe contul de Facebook al Savana. Din propunerile de acolo vom culege "mizeriile", pe care le vom transforma într-un clip al campaniei."
Campania se va derula pe câteva site-uri, deocamdată pe online. Pe TV nu avem în plan acum, a punctat Valentin Lică.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu