Postul Virgin Radio (fostul Radio 21) şi McCann Bucharest au lansat Play it safe, un proiect prin care isi propun sa aduca în atenţie consecintele la care se expun tinerii care asculta muzica in casti cu volumul la maxim.
Daca in mod constant sunetul e prea puternic, auzul este în pericol, avertizează specialiştii : urechile încep să ţiuie dupa doar 15 minute de ascultat zilnic la nivel maxim.
Printr-o inovatie de transmisie, toti cei care intra pe site-ul virginradio.ro si dau volumul la un nivel peste limita de siguranta, traiesc pentru cateva secunde simptomele celor mai cunoscute afectiuni ale urechii: hiperacuzie, tiuit, pierderea auzului.
«Am plecat de la o statistica ingrijoratoare a Organizatiei Mondiale a Sanatatii, potrivit careia jumatate dintre tinerii intre 12 si 35 de ani se expun unui nivel foarte periculos de sunet care porneste chiar din device-urile lor. Si ne-am gandit cum am putea face ceva pentru ca acesti oameni sa stie ca pot avea probleme serioase candva din aceasta cauza. Astfel, am cautat o solutie pentru a afla cum trebuie ascultata muzica in mod corect. Si, in acest fel, a aparut proiectul Play it Safe», a declarat Alex Vasile, de la McCann Bucharest.
Andrei Lăcătuş, aka Shurubel, unul dintre matinalii de la Virgin Tonic: «Pe virginradio.ro intri intr-un experiment, o joaca din care iesi nevatamat si poate chiar premiat, dar asta nu inseamna ca in viata reala nu ti se poate intampla nimic. Esti « young » si in ziua de azi ti se spune ca esti « lame » daca n-ai ultimul model de telefon cu cel mai « bomba » sunet. Ei bine, in conditiile astea, Virgin are curaj sa iti spuna ca nu e lame deloc sa ai grija de urechile tale. Si n-o spunem numai noi. Avem in proiect o gasca mare de artisti si DJ internationali de club care iti vorbesc despre pericolul volumului excesiv. Prin radio incercam sa iti oferim o experienta, sa te facem sa simti cam ce ai simti daca ti-ai pierde partial auzul. Poate asa reusim sa schimbam ceva, deci Play it Safe!»
Proiectul PLAY IT SAFE a fost sustinut pe virginradio.ro prin mesaje de avertizare personalizate cu ajutorul artistilor romani si internationali care au sustinut campania – Armin van Buuren, Starley, Cazzette, Markus Schulz, The Motans sau Inna.
GALERIE FOTO
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
O campanie foarte bună!
Lasa-i sa asculte maneaua la maxim , ca peste 15 ani nu aud cand suna postasul la usa sa le aduca alocatia de somaj .....