Magazinul online de beauty Aoro, lansat în 2009, va trece în acest an printr-o schimbare totală.
Primul pas: schimbarea numelui. Aoro devine de azi Aoro by Notino, iar peste câteva luni îşi va schimba denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro).
Grupul Notino, din care face parte şi Aoro, este activ în 16 ţări (14 ţări din Europa: Franţa, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria şi Romania, plus SUA şi Marea Britanie), şi a operat de-a lungul anilor sub diferite denumiri. La finalul anului trecut s-a început trecerea către numele unic Notino.
La conducerea activităţilor internaţionale de marketing şi comunicare ale NOTINO se află începând cu 1 Martie 2017 Gabriela Lungu, cu funcţia de Global Chief Marketing Officer.
„NOTINO îmbină două domenii dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumuseţea şi tehnologia; îmi doresc ca brandul şi comunicarea NOTINO în fiecare dintre cele 16 ţări unde activăm să oglindească mai bine toată această eferverscenţă. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire şi să ajute, cu un scop social mai înalt, care să aibă un rol în viaţa consumatorilor şi o conexiune cu aceştia dincolo de beneficiile produselor noastre sau funcţionalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandră să fiu în România între conaţionalii mei pentru începerea rebranding-ului Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulţi de facut în perioada următoare, dar puteţi să vă aşteptaţi la surprize plăcute în viitor” - Gabriela Lungu, Global CMO Notino.
Despre Gabriela Lungu
Gabriela Lungu este unul dintre cei mai cunoscuţi specialisti români în comunicare. Are 20 de ani de experienţă, a condus în România 2 firme de comunicare: Ogilvy Public Relations între 2002 şi 2006, şi THE PRACTICE (astăzi MSLGROUP The Practice), firma pe care de altfel a şi fondat-o în 2006 şi care a fost achizitionată de Publicis Groupe în 2013.
În ultimii 4 ani, Lungu a trait în Londra, Marea Britanie, unde a lucrat pentru companii precum Weber Shandwick (unde a fost Consumer Marketing Practice Leader pentru EMEA, şi apoi Chief Creative Officer pentru UK şi EMEA) şi TBWALondon (unde a fost Creative Partner pentru Airbnb).
Trimite un comentariu