Skip to main content

PE SCURT, din publicitate. Fanta vrea tineri pentru marketing. Activia are produse noi. Campanie de imagine la BCR

 
PE SCURT, din publicitate. Fanta vrea tineri pentru marketing. Activia are produse noi. Campanie de imagine la BCR

Ştiri din publicitate. Fanta caută tineri pasionaţi de design, comunicare şi social media care să se joace cu vloggeri de-a departamentul de marketing. Acrivia îşi comunică noile produse într-o campanie în care „endorseri” sunt nume precum Laura Cosoi, Ioana Grama şi Cori Grămescu.

Publicitate

BCR are o nouă campanie de imagine, semnată de Cohn & Jansen JWT, în care oamenii cu încredere în ei sunt în centru.

Ştirile din marketing şi publicitate, în continuare:

Fanta caută tinerilor pasionaţi de design, comunicare şi social media, care să participe activ la strategia de marketing, alături de vloggeri. Concret, timp de şase luni, Tequila (Bianca Adam), Anca Broască şi Selly (Andrei Şelaru), împreună cu şase tineri, vor face marketing în Fantastic Office.

„Fantastic Office este un proiect de pionierat, reprezintă un hub de creaţie dedicat tinerilor, un spaţiu propice creativităţii, în care ei să dea tonul noilor campanii de marketing pentru Fanta. Tocmai în asta constă inovaţia: prin acest proiect, am adus însuşi consumatorul în poziţia în care poate să îşi contureze brandul preferat în functie de viziunea proprie”, a declarat Daria Gonta, Brand Manager Flavors, Romania & Moldova.

În fiecare lună, mentorii Tequila, Anca Broască şi Selly vor lansa provocări prin care vor testa imaginaţia şi originalitatea tinerilor creativi. Îi vor selecta pe cei mai buni dintre ei.

„După ce am văzut spotul în care Teen Marketing Officer conduce Fanta, ne-am gândit cum ar fi să se întâmple pe bune? Aşa că am deschis Fantastic Office. Am transformat vloggerii în agenţie de recrutare şi am construit cea mai creativă echipă. Nu e uşor să dai brandul pe mâna altcuiva, dar ne bucurăm că totul a ieşit foarte bine”, a declarat Andrei Mihăilescu, Copywriter McCann.

Pentru a se înscrie în competiţie, tinerii îşi pot încărca desenele, gif-urile sau vlogurile pe site-ul fantasticoffice.ro.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media şi platformele

Produse noi Activia, într-o campanie nouă „#PauzaActivia”

Danone lansează două noi produse, Activia Quinoa-Alune de Pădure şi Activia Smochine-Ovăz, endorserii fiind Laura Cosoi, Ioana Grama – blogger beauty, Cori Grămescu - coach de lifestyle şi nutriţie, Ioana Ureţu - fondator Cărţi, Dulciuri şi Flori, Doctor MIT - Bogdan Ivănescu.

Campania se derulează pe perioada lunii mai şi este susţinută prin spot TV, activări in-store, acţiuni online şi printr-un mix de acţiuni de relaţii publice.

BCR, campanie de imagine semnată de Cohn&Jansen JWT

BCR lansează o nouă platformă de comunicare alături de Cohn&Jansen JWT.

Strategia de comunicare se înscrie într-un efort mai larg de repoziţionare a Erste Group în toată Europa Centrală şi de Est, cu un mesaj unitar pe toate pieţele în care grupul este prezent, spun reprezentanţii agenţiei care au semnat campania.

„Am ales să vorbim despre oamenii cu încredere în ei pentru că aceştia reprezintă motorul de progres al fiecărei ţări. Pe ei şi pe eforturile lor se bazează prosperitatea colectivă, de aceea i-am adus în centrul comunicării BCR şi am decis să construim mesajul campaniei din această perspectivă.” a explicat Anca Rarău, marketing director BCR.

Platforma regională de comunicare a fost adaptată pentru fiecare ţară în parte, în funcţie de insight-uri şi realităţi locale. În România, conceptul câştigător a fost „Încrederea naşte încredere”.

„Cu toţii avem în trecutul nostru pe cineva care ne-a dat încredere într-un moment esenţial al devenirii noastre ca oameni. Profesori, educatori, antrenori, mentori – despre ei şi eforturile lor este vorba în noua campanie de comunicare, în care încercăm să surprindem aceste momente definitorii şi să le mulţumim celor care le-au făcut posibile.” spune Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner
Cohn&Jansen JWT.

Spotul BCR

Campanie centrată pe portrete de români de la Huawei

Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele românilor, sub conceptul: „Fiecare chip spune o poveste”. 10 fotografi surprind timp de două luni, cu modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 şi Huawei P10 Plus), portretele a sute de români cu poveşti interesante şi inspiraţionale.

În etapa următoare a campaniei, şi românii vor putea participa activ la campanie: aceştia pot încărca, la rândul lor, portretele celor pe care îi admiră sau despre care consideră că reprezintă cu succes “Faţa României”.

Cristian Suţu, Vlad Eftenie, Barna Nemethi, Dragoş Asaftei, Sorin Onişor, Tiberiu Arsene, Raluca Ciornea, Marius Bărăgan, Călin Stan şi Andrei Runcanu sunt cei 10 fotografi care au surprins până acum portretele românilor.

Vizitatorii se vor putea implica activ în campanie, vor găsi sfaturi de fotografiere pentru a surprinde portrete expresive şi se vor inspira din imaginile strânse de cei 10 fotografi pe website-ul campaniei: www.faceofromania.com.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus