Grupul Zenith, prezent şi în România, anunta astazi o noua abordare in comunicarea media, sustinuta de relansarea identitatii de brand, a pozitionarii si a platformelor retelei.
Schimbările la nivel vizual constau într-un logo reinterpretat „sub forma unei structuri inspiraţionale, iar noua gama de culori, fonturi si imagini contureaza un ton distinct brand-ului Zenith la nivel global”.
Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit şi include o sectiune interactiva, denumita “Global Intelligence”, cu date si prognoze legate de investitiile in publicitate.
Procesul de rebranding a fost dezvoltat de noua echipa de conducere Zenith, in cooperare cu lideri din principalele piete, colaborand de asemenea cu o serie de consultanţi pe zona digital şi design.
Actiunea este coordonata de Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith, si reprezinta cel mai important moment din dezvoltarea retelei, dupa lansarea poziţionării ROI Agency, din anul 2002, anunţă reprezentanţii agenţiei.
„Viziunea noastra este sa oferim clientilor crestere in rezultatele de business, iar pentru aceasta este nevoie de un nou mod de lucru care sa armonizeze tehnologia si inovatia. Sunt convins că noua viziune şi identitate de brand Zenith construiesc o poziţionare distinctă, centrata pe ROI, care ne diferenţiază de competitorii nostri”, spune Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith
Noul filosofie Zenith este: „Combinăm date, tehnologie si specialisti pentru a explora noi oportunităţi, pentru a găsi soluţii provocărilor complexe şi pentru a creşte rezultatele de business ale clienţilor".
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu