Producătoruld e mezeluri Cris-Tim lansează o amplă campanie de promovare pentru a anunţa că acum face mezeluri fără gluten. Şi fără amidon. Şi fără MDM. Şi fără soia. Şi fără Coloranţi sintetici. Şi fără monoglutamat de sodiu.
Concret, Cris-Tim lansează o campanie cu mesjul central „Eticheta Curată”
Producătorul va investi peste un milion de euro în campania de promovare, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Radu Timiş Junior, fiul propreitarului Cris-Tim şi cel care gestionează zona de marketing şi distribuţie.
Potrivit acestuia, campania care a început în online, cu un teasing făcut de Vizante şi mai multe vedete, va fi lansată oficial de astăzi, cu cinci spoturi noi pe TV, dar şi declinări pe radio, outdoor, activări şi promo în online. Această fază a campaniei va dura aproximativ două luni.
Noua campanie Cris-Tim a fost semnată de GMP Advertising (creaţie), Go Studio (branding), GMP Public Relations (PR), Webstyler (online).
Marius Florea Vizante, reporter în campania de teasing şi vocea noilor spoturi Cris-Tim, pentru Paginademedia.ro:
Care e rolul tău în noua campanie Cris-Tim?
Am imaginat acest canal Vis-a-Vizante TV şi acest reporter nebun care stă de vorbă cu cele mai importante personalităţi publice şi încearcă să le atragă atenţia asupra acestei etichete curate lansate astăzi de cei de la Cris-Tim. Până acum, am întrebat lumea, inventam salarme, salamuri care desenează sau care mai ştiu eu ce fac, cresc share-urile pe Facebook sau care cresc la loc peste noapte. Ei bine începând de astăzi aflăm că e vorba de fapt de întreaga gamă de produse Cris-Tim mult, mult mai curate, mai sănătoase. Cu acelaşi termen de valabilitate, cu acelaşi gust, dacă nu cumva un pic mai bun.
Pe cine ai vizitat?
Întâi pe cei de la Times New Roman, apoi pe Chef Cătălin Scărlătescu, apoi am trecut pe la BRomania, apoi pe la Teo Trandafir şi în cele din urmă la Cabral Ibacka.
Ce urmează după teasing?
Începând de astăzi, ei se vor lămuri ce a fost cu acea vizită ciudată, nebunească. Vor afla şi ei despre ce e vorba, aşteptăm să guste şi să-şi dea cu părerea.
În afară de partea de Vis-a-Vizante, mai faci ceva în această campanie?
Această Vis-a-Vizante TV este apanajul comunicării online, dar suntem şi pe main stream, ieşim în radio şi pe TV, unde veţi auzi chiar şi vocea mea pe spoturile TV. Faţa e luată doar de produs. E un concept interesant, produsul este vedeta.
Cine eşti în spoturi?
Sunt vreo cinci personaje diferite.
Noile spoturi Cris-Tim, semnate de GMP
Campania de teasing cu Vizante:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
mint cu nerusinare