Skip to main content

Agenţia Brandient, premiată internaţional pentru noul design al berii Silva

 
Agenţia Brandient, premiată internaţional pentru noul design al berii Silva

Publicitate

Red Dot, competiţie globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România.

Un juriu internaţional de specialişti în design din 11 ţări — practicanţi, jurnalişti, critici şi profesori — a selectat cele mai bune expresii ale designului dintre 8.051 de înscrieri din 50 de ţări, au anunţat reprezentanţii agenţiei de branding.

Reprezentanţii Brandien, despre noul design: „Conceptul de design pentru Silva — “Focus” — aminteşte privitorului de un gest extrem de familiar, acela de încercuire a unei informaţii importante pe un caiet, calendar sau pe tablă; acest tratament stilistic creează astfel o simplă dar pregnantă celebrare a meşteşugului. Noul design transmite adevăratul spirit Transilvănean al brandului — o declaraţie pentru misterul naturii, măiestria berii şi gustul autentic.”

Este al doilea premiu primit de Brandient în cadrul Red Dot. În 2015, agenţia a fost premiată pentru coperta revistei BIZ dedicată Singapore, fiind apreciat designul său original de literă.

Coperta Biz Singapore

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alex Alex
    Se putea sa nu comenteze mile care bea doar Noroc la 3 litri?
  • mile mile
    Adica aceiasi posirca, dar cu alt ambalaj? In loc sa umble la gust ei vopsesc gardul. Cool!
  • Sandro Sandro
    Pe langa faptul ca noul design este foarte bine realizat, si berea (Silva Dark) este foarte buna. Felicitari, Silva! Consum Silva Dark cu moderatie :)

Trimite un comentariu

sus