Începând din luna august, departamentul de Client Service al Rusu+Borţun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenţiei în primul trimestru al anului, iniţial în poziţia de Account Director şi Strategic Planner, anunţă agenţia.
Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borţun: „Nevoie de oameni capabili, perseverenţi şi cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziţia să îi recunoaştem în momentul potrivit şi să îi integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare şi a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creştere a competenţei şi coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi şi clienţi câştigaţi şi printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob, ei doi venind să consolideze şi să ducă mai departe efortul şi rezultatele agenţiei din ultimii ani – formula în care activăm în acest moment este foarte puternică şi mă bucur că suntem aşa norocoşi.”
Miruna are background de marketing într-un business de consultanţă şi în agenţiile Mercury360, FCB Bucharest şi DDB Bucharest, în cadrul cărora a avut pe rând responsabilităţi de client service şi strategic planning.
„Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici şi simt că am găsit un loc care mi se potriveşte. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deştepţi şi că am partener de echipă un director de creaţie talentat, cu care sunt pe aceeaşi lungime de undă. Rusu+Borţun e o agenţie specială şi la fel sunt şi clienţii ei. Aşa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluţie continuă şi sănătoasă. Avem deja 5 clienţi noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, aşa că începutul este foarte bun.”, a declarat Miruna Macsoda (foto), Client Service Director & Strategic Planner Rusu+Borţun.
Rusu+Borţun este prezentă pe piaţă din 2008 şi are următorul portofoliu de clienţi: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanţa, Shopping City Timişoara, Ploieşti Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galaţi, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Ţiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărtureşti, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu