Skip to main content

Agenţia de media Mec va avea un nume nou, ca urmare a unei transformări la nivel global

 
Agenţia de media Mec va avea un nume nou, ca urmare a unei transformări la nivel global

Agenţiile de media MEC şi Maxus au fuzionat la nivel global şi devin astfel o nouă agenţie de media, creare de conţinut şi tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numită Wavemaker, anunţă compania.

Publicitate

În România, este prezentă doar Mec, agenţie de media, care va trece de asemenea la noul nume. Întregul proces global urmează să fie finalizat până în ianuarie 2018. Noua agenţie Wavemaker va avea birouri în 90 de ţări, cu peste 8.500 de angajaţi.

„Misiunea noastră este de a ne susţine clienţii să evolueze şi să-şi crească business-ul prin focusul nostru aproape obsesiv în a înţelege procesul de achiziţie a consumatorilor. Lucrăm intens la integrarea datelor şi insight-urilor despre procesul de achiziţie în [m]Platforms – tehnologia proprie GroupM, dezvoltată la nivel global şi dedicată analizei de audienţă. Noul brand şi poziţionarea Wavemaker reprezintă totodată o promisiune în acest sens”, afirmă Tim Castree, CEO MEC şi Wavemaker la nivel global.

“Wavemaker este noul brand al unei agenţii globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienţi. Tim şi echipa lui au întregul suport GroupM, atât la nivel de resurse, cât şi de expertiză”, declară Kelly Clark, CEO GroupM la nivel global.

Wavemaker în cifre la nivel global:

•38 miliarde de dolari în bugetele de media
•8,500 angajaţi
•2,900+ experţi de digital
•750+ experţi de conţinut
•400+ experţi de date
•200+ experţi de platforme/tehnologie
•139 birouri
•90 de ţări

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus