Agenţiile McCann, Headvertising şi MullenLowe semnează cele mai bune campanii ale lunii august, după cum au decis membrii ADC România, o organizaţie ce reuneşte oameni de creaţie din cele mai importante agenţii româneşti.
Coca-Cola Guess a fost votatǎ drept cea mai creativǎ idee a lunii august, o campanie semnată de Sandra Bold, Head of Copy, şi Miruna Macri, Art Director, de la McCann Worldgroup România. Campania vrea sǎ punǎ faţǎ în faţǎ Coca-Cola Original Taste şi Coca-Cola Zero şi sǎ le arate consumatorilor cǎ ambele au acelaşi gust. Pentru asta, au adus pe piaţǎ un produs în ediţie limitatǎ, cu un ambalaj special, iar în interiorul sticlei poate fi fie Coca-Cola Original Taste, fie Coca-Cola Zero, cu provocarea data consumatorilor de a sesiza diferenţa.
„Pentru cǎ tot vedem blind tasting sessions obosite, amintind de focus grupurile pe care le urâm cu toţii cu patimǎ, sau hai, uneori, puneri în scenǎ forţate împachetate în campanii de “experience”, dar niciuna din variantele de mai sus nu are vreo legǎtura realǎ cu consumatorul şi mai ales cu felul în care oamenii vor sǎ trǎiascǎ, în general, şi sǎ trǎiascǎ brand experience, în particular. Pariul pe gust e fun, şi asta e tot ce am de spus despre treaba asta”, declară Claudiu Dobriţǎ, Creative Director FCB Bucharest & Vicepreşedinte ADC*RO.
Locul al doilea este ocupat de Headvertising pentru campania „Simplu ca la ING”, prin care banca aratǎ cât de uşor este de utilizat sistemul de homebank, pentru orice tip de operaţiuni bancare, direct de pe PC, telefon sau tabletǎ. Echipa care a lucrat pe proiect: Andrei Beşliu, Art Director şi Cătălina Ceparu, Copywriter.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu