Schimbare la UPC. Compania de comunicaţii are un nou logo dar şi un nou slogan „Bucură-te de fiecare moment”.
Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă, anunţă reprezentanţii UPC.
„Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie şi va continua cu o prezenţă puternică în online, cinematografe, outdoor şi magazinele UPC”, mai spun aceştia.
Campania de repoziţionare a brandului vizează toate ţările din Europa Centrală şi de Est (CEE) în care compania Liberty este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.
„La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienţii noştri cu cei dragi şi a le oferi conţinutul preferat. Noua strategie de comunicare şi promisiunea pentru clienţi consolidează poziţia noastră la nivelul pieţei, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele şi serviciile noastre de ultimă generaţie le asigurăm clienţilor cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă şi cea mai bună experienţă de divertisment pentru momente memorabile alături de familie şi prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experienţă pentru clienţii noştri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacţiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care şi suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienţii noştri.” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România şi UPC Ungaria.
Noul logo UPC
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Apreciez foarte mult compania UPC,si va intreb de ce nu luati exemplu de la akta,sa creați o rețea virtuală de telefonie mobila,in felul asta as renunta la serviciile celor de la orange.