Andi Moisescu este "ambasadorul" Kafune. Realizatorul TV apare în reclama pentru brandul de cafea din portofoliul La Fântâna.
Reclama - realizată sub conceptul Fun Coffee! - a fost făcută de GAV, agenţia lui Lucian Georgescu, care a câştigat contul de creaţie pentru brandul de cafea. GAV se ocupă şi de creaţia pentru Selgros, retailer unde Andi Moisescu este, de asemenea, unul din vectorii de imagine.
Kafune este un brand al La Fântâna şi a fost lansat în 2016, ca produs business to business (doar pe bază de abonament). Spotul marchează, practic, ieşirea brandului şi către publicul larg (consumer şi horeca).
Numele Kafune a fost creat de agenţia Free Comunication. De unde vine, în continuare.
Ce agenţii se ocupă de contul Kafune:
GAV a câştigat contul de creaţie în toamna acestui an.
Brandingul, numele produsului şi strategia generală de comunicare a brandului Kafune au fost dezvoltate de agenţia Free Communication. Tot Free asigură consultanţa în derularea campaniei şi va implementa componentele de PR, online&social media şi BTL.
De unde vine numele Kafune, explică agenţia care l-a creat: "vine din portugheza vorbită în Brazilia şi înseamnă gestul de a trece cu mâna prin părul cuiva drag. În termeni mai largi, desemnează tandreţea. Cuvântul "cafune" provine, de fapt, din zona amazoniană"
Strategia, planificarea şi achiziţia media sunt la Media Investment.
VIDEO. Spotul campaniei Kafune cu Andi Moisescu
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
o cafea de fix 2 bani