O nouă agenţie de PR pentru posturile Discovery. Este vorba despre Graffiti Public Relations, afiliat exclusiv Ketchum în România, care va comunica pentru Discovery Networks de la 1 ianuarie 2018. Agenţia va oferi servicii integrate de PR şi comunicare digitală pentru canalele Discovery Channel, TLC şi Eurosport.
Anunţul vine după ce Discovery a lucrat cu Grayling în ultimii 15 ani.
Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, consideră că parteneriatul va avea un rol esenţial în strategia de dezvoltare digitală şi de conţinut a companiei:
„Ştiţi cum se spune – e nevoie de doi pentru un tango. Nu conduce nimeni dansul, e o comuniune şi o înţelegere între cei doi parteneri. Ne-am dorit o agenţie full service, care să devină partenerul ideal de dans şi care să poată acoperi integral nevoile noastre de comunicare atât cu fanii, cât şi cu partenerii de business. Televiziunea şi modul în care consumăm produsele de entertainment s-au schimbat major în ultimii ani. Discovery este în prima linie a acestei schimbări şi tocmai de aceea am ales un partener care să înţeleagă acest lucru şi să-l transpună în campanii de comunicare.”
„Discovery Channel satisface curiozitatea fanilor prin conţinut proaspăt, captivant, cu titluri noi în fiecare an; Eurosport aduce fanii în mijlocul competiţiilor sportive de top, cu o mare diversitate de conţinut. Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang (2018) vor avea un unghi complet nou de prezentare, prin personalizarea şi amplificarea digitală a conţinutului pe toate platformele. TLC are o nişă foarte bună de creştere în zona de entertainment, cu un mix divers de programe de lifestyle care prezintă poveşti de viaţă fantastice. Graffiti PR a înţeles şi a transpus cel mai bine acestă abordare în cadrul procesului de pitch, printr-un produs de consultanţă de comunicare complex, actual şi integrat”, a adăugat Ada Roseti.
Bogdan Tomoiagă, director executiv Graffiti PR: „Ştiţi cu toţii – sunt clienţi pentru care ai face orice ca să îi ai în portofoliu. Discovery Networks este unul dintre ei şi am fost extrem de entuziasmaţi când am fost invitaţi în licitaţie. Când am început să lucrăm propunerea de pitch, ne-am dat seama că aveam de-a face cu un «love brand» pentru oamenii din agenţie, fie ei din generaţia X sau Millennials. Am crescut cu emisiunile How it’s made şi Myth Busters de la Discovery şi cu transmisiunile sportive impecabile de la Eurosport, iar poveştile autentice ale personajelor TLC ne inspiră zi de zi. Aşa că primul pas era bifat – fall in love with the client.
Discovery Communications a făcut o serie de achiziţii în ultima perioadă, de la programe, la o serie de reţele de televiziune. A achiziţionat anul acesta Scripps Networks Interactive, ce deţine în portofoliu canale TV precum Food Network şi Fine Living. Tranzacţia va fi finalizată la începutul anului 2018.
În România, portofoliul Discovery Networks este alcătuit din 14 televiziuni (Discovery Channel, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet, Animal Planet HD, Investigation Discovery, Investigation Discovery HD, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase, Discovery Turbo Xtra) şi are acoperire naţională completă, fiind distribuit de principalii operatori – Orange, UPC, Telekom, RCS&RDS, Akta.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
reality-shourile lor sunt trucate
Si Discovery mai are si alte canale mai bune decat cel principal:ID,DTX,AP si Discovery Science.