Telekom rămâne fără agenţie de media, dacă până pe 28 februarie nu anunţă câştigătorul licitaţiei pentru alegerea companiei care să administreze bugetele de publicitate ale operatorului.
Pe 28 februarie se termină contractul pe care Telekom îl are, în acest moment, cu agenţia Media Investment.
Procesul de alegere a unei noi agenţii a început încă din vara anului trecut, iar până în prezent nu a fost ales un câştigător, după cum precizează şi oficialii Telekom.
"Procesul de selectie pentru agentia de media este in desfasurare si nu a fost luata o decizie inca. Actualul contract incheiat intre Telekom Romania si Media Investment pentru servicii de media expira la sfarsitul lunii februarie 2018", au precizat oficialii Telekom pentru Paginademedia.ro.
Din informaţiile Paginademedia.ro, pentru licitaţia Telekom au fost invitate, anul trecut, grupurile Publicis, Group M (agenţia de media internaţională a Deutsche Telekom) şi Media Investment (agenţia de media de până acum).
Paginademedia.ro estimează bugetul de media al Telekom, pentru anul trecut, în jurul valorii de zece milioane de euro.
Potrivit unui articol publicat de site-ul AdAge.com la sfârşitul anului trecut, legat de planurile globale ale operatorului "Deutsche Telekom a delegat activităţile de planificare media şi media buying către Group M". Materialul precizează că "noul parteneriat se va resimţi în activităţile europene ale companiei, adică 13 subsidiare Telekom, începând din 1 ianuarie 2018." Nu se precizează ţările despre care este vorba.
Scrisoare către firmele de outdoor
Este pentru prima dată în ultimii ani când, din cauza procesului de selecţie fără rezultat, Telekom rămâne fără agenţie de media.
Operatorul lucrează cu Media Investment de aproximativ şase ani (încă dinaintea rebrandingului Cosmote în Telekom). De-a lungul timpului, au mai fost licitaţii, dar rezultatul acestora a fost anunţat înainte de expirarea contractelor (un exemplu pe Paginademedia.ro, aici)
Situaţia atipică a avut ca rezultat o scrisoare către furnizorii media, document publicat de site-ul adplayers.ro. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, este o scrisoare trimisă companiilor de outdoor cu care Media Investment a lucrat pentru clientul Telekom. Documentul anunţă finalul contractului, dar şi faptul că Telekom ar dori să păstreze rezervarea pe spaţiile de până acum.
Potrivit documentului, agenţia Media Investment anunţă că actualul contract expiră la 28 februarie şi că nu există încă un anunţ oficial al clientului "privind entitatea care va sprijini, în următorii ani, promovarea produselor, serviciilor şi imaginii Telekom în România".
În aceeaşi scrisoare, Media Investment precizează că Telekom "şi-a arătat interesul ferm de a păstra vehiculele de comunicare folosite în activitatea sa media şi de a beneficia în continuare, fără întrerupere, de proiectele pe care subscrisa le-a angajat cu dumneavoastră pentru client."
Din documentul publicat de adplayers.ro:
"Înţelegerea noastră este că toate spectele comerciale aferente promovării Clientului începând cu data de 1 martie 2018 vor face obiectul unor negocieri ce vor avea loc în viitor cu noua entitate ce va fi desemnată. (...)
Suntem încrezători că veţi depune toate eforturile pentru a menţine, în persoana Clientului, aceeaşi logistică publicitară ce va asigura acestuia continuitate în comunicare.
Având în vedere constrângerile juridice atrase de expirarea angajamentului nostru faţă de client, nu vom mai putea adresa comenzi pentru expunerea Clientului ulterior datei de 28 februarie 2018. În egală măsură, nu vom mai putea primi facturi pentru servicii de care Clientul va beneficia începând cu data de 1 martie 2018."
Până la ora redactării articolului, oficialii agenţiei Media Investment nu au putut fi contactaţi.
Articolul din AdAge.com, aici
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii