Skip to main content

Site-ul Autovit.ro, repoziţionat de Brandtailors. Care e noua poziţionare

 
Site-ul Autovit.ro, repoziţionat de Brandtailors. Care e noua poziţionare

Repoziţionare pentru Autovit.ro, site-ul de anunţuri auto din grupul care deţine şi olx.ro. Noua poziţionare a fost făcută cu ajutorul companiei Brandtailors.

Publicitate

Care este?

Autovit.ro se poziţionează, pe lângă un site de vânzări auto, drept un "consultant". Cum? Printre altele, prin "recomandări, sfaturi, ştiri din domeniul auto, drive tests şi conţinut de calitate pe blogul Autovit.ro", potrivit oficialilor Brandtailors.

"O altă componentă importantă a calităţii de consultant al brandului Autovit.ro este abilitatea de a interpreta şi împărtăşi cu utilizatorii săi date statistice, tendinţe şi alte informaţii relevante despre piaţa auto din România", se mai arată într-un comunicat despre repoziţionarea Autovit.ro, remis Paginademedia.ro.

Potrivit noii platforme de brand, s-a schimbat şi "retorica verbală".

Mai exact, potrivit explicaţiilor companiei de branding:

Înainte, Autovit vorbea ca un lider (clar, concis, rece). Acum o sa vorbeasca precum un consultant: face recomandari, raspunde la intrebari, povesteste despre tendinte, toate acestea pe un ton mai cald, mai prietenos, pentru a se apropia de consumator.

Aida Ionescu, marketing Manager OLX Group:

"Vrem să sprijinim prin informaţie şi instrumente inovatoare atât vânzătorul, cât şi cumpărătorul, pentru că la finalul tranzacţiei fiecare să fie mulţumit cu decizia pe care a luat-o.

Începem declinarea pe segmentul de autoturisme, urmând ca pe termen mediu să derivăm comunicarea şi către celelalte categorii, precum piese auto şi utilaje grele."

Campania s-a desfăşurat pe parcursul a 8 luni şi a început cu un audit de brand, alături de Unlock Market Research. Au fost realizate prezentări, simulări, exerciţii şi reformulări, astfel încât echipele Autovit.ro să se familiarizeze cu noua retorică verbală.

Ultima etapă a constat în redenumirea unei părţi dintre serviciile, funcţionalităţile şi particularităţile Autovit.ro, astfel încât şi aceste denumiri să fie în spiritul noii poziţionări şi să sprijine consolidarea conceptului de consultant auto de încredere, se mai arată în comunicat.

Proiectul de rebranding a fost realizat de:

  • Aida Ionescu (Marketing Manager OLX Group România)
  • Andrei Bereandă (Cars Business Manager - Autovit.ro & OLX)
  • Cristina Sauciuc (Communications specialist OLX Group România)
  • Răzvan Acsente (Brand Manager Autovit.ro & OLX Cars)
  • Tiberiu Neagu (Marketing Specialist Autovit.ro/OLX România)
  • Anca Niculae (Project Manager & Partner Brandtailors)
  • Andreea Florea (Managing Partner Brandtailors).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Viorel Zelinceanu Viorel Zelinceanu
    In vremurile noastre trebuie sa te adaptezi mereu la noile cerinte de pe piata, daca nu te duci la vale.

Trimite un comentariu

sus