Ogilvy România semnează prima campanie a Lactoflorene Plus, un brand deţinut de Montefarmaco, al treilea jucător pe piaţa de probiotice din Italia, recent intrat pe piaţa din România. Campania reprezintă şi prima acţiune de comunicare a Montefarmaco pe piaţa locală.
De la ce insight a pornit agenţia: „În România, categoria probioticelor încă se confruntă cu nevoia de educare a publicului larg privind rolul acestora în menţinerea echilibrului florei intestinale.”
Rezultatul: „Campania, al cărei mesaj creativ este „Recapătă-ţi echilibrul interior!”, aduce în prim plan importanţa echilibrului, dintr-o perspectivă mai amplă. De asemenea, atrage atenţia asupra faptului că devenim cu adevărat conştienţi de importanţa lui, abia atunci când îl pierdem.”
„Dezechilibrul florei intestinale este un concept medical relativ greu de explicat, astfel că am ales să dramatizăm în comunicare ideea dezechilibrului fizic, gravitaţional, mult mai ofertant de redat vizual. Prin urmare, am arătat, într-un mod simplu, dar elocvent, că atunci când îţi pierzi echilibrul interior, cu consecinţe fizice dintre cele mai neplăcute, parcă şi lumea din jurul tău se întoarce pe dos. Iar Lactoflorene Plus vine şi te ajută să-ţi recapeţi acest echilibru”, spun reprezentantii agentiei.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii