Companiile de comuicare şi PR în ultima săptămână, în social media. Ce au făcut? Pentru ce clienţi au comunicat? O monitorizare Zelist pentru săptămâna 17-22 august:
- Design Thinking Forum 2018, conferinta exclusiv dedicata inovatiei prin Design Thinking, va avea loc pe 20 septembrie la Bucuresti. Printre speakeri se numara companii precum Orange, NN Romania, Carrefour, Fjord/Accenture Interactive.
- Ana-Maria Onisei, Communication Consultant anunta ca s-a modificat procedura de acreditare media la Festivalul si Concursul International George Enescu
Caracteristic PR:
- 179 de ani de fotografie - Cum celebreaza echipa F64 Ziua Mondiala a "picturii cu lumina"
- Schimbare in conducerea Clever Taxi – Rotaru lasa locul sau fostului CEO eJobs Group
- Spatiile colective de lucru ajuta industria IT din Romania
- Silicon Forest Cluj: În trei luni de la lansarea hub-ului avem un grad de ocupare de 60%. Ne apropriem de break-even
- RTB House castiga premiul Silver Stevie acordat celor mai inovatoare companii din lume
- Moda la stomatolog. Tinerii dau si cate 10.000 de lei pentru fatetele dentare
- Vitacom Electronics: sectorul constructiilor sustine cresterea pietei de electro-retail din Iasi
Centrade Cheil:
- Mona Opran: Uneori, cand visele mari se intersecteaza cu directia agentiei, ne straduim sa dam aripi proiectelor personale
Confident.Communications:
- Ramona Predescu Iacob este noul country manager al IWG Group in Romania
- Companiile investesc intre 50 si 90 eur per angajat in programe de wellbeing
Creative Business Management:
- 100 de zile de training in organizarea de evenimente
- Cele 5 tipuri de audienta din social media
- Cele 9 legi nescrise care sustin o campanie de social media
DC Communication:
- Guess Who si raku x romaN – concert pe Dambovita (Rowmania)
EnTourage Communications:
- Agentia Happy Tour a ales sa se promoveze diferit la Targul de Turism al Romaniei, pentru a atrage cat mai mult public la standul lor. Peste 5000 de oameni atrasi la stand, gratie intregului concept
Galeriu & Partners PR:
- Acum 100 ani - un demers educational pro bono pe care il sustinem. Visual History prin tehnologii 3D si VR, un proiect dedicat Centenarului Marii Uniri
Golin:
- KFC a organizat "Ziua Curateniei" in satul SOS din Bucuresti si a donat peste 37.000 de euro ca parte a campaniei "Bucket de bine"
- Platile cu cardul in statiile Petrom - crestere de 11% in 2018. Mastercard si statiile Petrom incurajeaza romanii sa opteze pentru platile cu cardul in benzinarii
MSLGROUP The Practice:
- Golden Drum, Editia 25: Inscrierile in Competitia Young Drummers se incheie pe 10 septembrie
- Enel ocupa locul 28 in topul Fortune 2018 al companiilor care schimba lumea
- Inscrierile in competitia "Pentru femeile din stiinta" continua pana pe 7 septembrie
- La 300 de ani de Timisoreana, Romania, te cinstim! 5 milioane de beri pentru romani intr-un an de sarbatoare
- IKEA sarbatoreste 75 de ani cu o colectie istorica: GRATULERA
Naked PR o citeaza pe Andreea Badala, mentor @Business Summer Camp:"
"Cred foarte mult in structura asta de echipa mica care sa managerieze colaboratori externi. Lucrez mult pe intalniri saptamanale cu fiecare departament in parte. Simt ca fiecare echipa are libertate creativa si putere de decizie si atunci discutam rapid ce trebuie sa discutam.
Imi doresc sa am o organizare impecabila si un sistem de distributie bine pus la punct, cu focus pe pietele adevarate: America, Rusia, Asia. Acum suntem prezenti in cam 80 de magazine, online si fizice."
Natural Public Relations apreciaza contextualizarea celor de la GBR Dyson Romania
Oxygen PR:
- Campari inchina un toast pentru cea de-a 75-a editie a Festivalului International de Film de la Venetia
- Huawei P20 Pro a fost desemnat cel mai bun telefon al anului la premiile EISA
PiArt Vision:
- Clubul Juventus a dat publicitatii (si a scos la vanzare, pentru fani) noul echipament pentru meciurile din deplasare.
Prezentarea este insotita de cateva vedete ale clubului, in frunte cu Dybala, imbracate in noul echipament, si de o declaratie a reprezentantilor partenerului de la adidas.
Premium Communication:
- Cum am ajuns de la antitalent la (mic) Masterchef in bucatarie, in 2 saptamani (Kenwood)
Pure Media:
RanEvents Comm mentioneaza filmul "Spargatorul de Nuci si cele patru taramuri", "Winnie the Pooth" si PANDORA Regal Tales Breakfast
Rogalski Damaschin Public Relations:
- Durex s-a alaturat unui proiect marca Hotnews.ro, Love Story Education, in cadrul caruia va fi publicata o serie de interviuri despre subiecte considerate tabu
Seven Media:
- Seven Media comunica din luna septembrie pentru societatea de avocatura Murar&Asociatii
- Despre locurile in care au mers turistii romani in cele cinci zile libere, avantajele rezervarilor facute din timp si vacantele platite cu vouchere de vacanta a vorbit, la emisiunea 1 Matinal de pe TVR 1, Gabriela Peset, specialist comunicare in turism la agentia Seven Media
Travel Communication:
- Benjamin Smith a fost numit CEO al Air France-KLM
- Cum arata noul business lounge din Paris in care calatorii din Romania se simt ca la hotel
- 60% dintre cei care rezerva cazare in Romania vor sa plateasca cu vouchere de vacanta
- Targ anual de mestesugari din Romania, la Muzeul ASTRA din Sibiu
White PR:
- Timp de 7 saptamani, in perioada 15 iulie-30 august copiii din cartierul Drumul Taberei au acces liber la Tabara de Joaca.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii