Skip to main content

Groupama are agenţie pentru comunicarea în social media

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Groupama, unul dintre cei mai mari asiguratori din România, a selectat agenţia Profero, parte a grupului Lowe, pentru coordonarea comunicării în social media.

Publicitate

În urma câştigării unui pitch, agenţia de digital va gestiona conturile Groupama Asigurări de Facebook, Instagram, LinkedIn şi YouTube, unde va promova produsele, campaniile, precum şi activităţile corporate ale companiei.

Georgiana Miron, Director Marketing şi Comunicare, Groupama Asigurări:

„Acordăm o atenţie foarte importantă prezenţei noastre în social media pentru că acesta este canalul în care ne simţim cel mai aproape de publicul nostru şi ne putem conecta direct la nevoile, preferinţele, dar şi la feedback-ul lui. Propunerile creative primite de la Profero, precum şi experienţa agenţiei în gestionarea unor conturi apreciate de consumatori ne-au convins că acesta este partenerul pe care ni-l dorim pentru o interacţiune relevantă şi memorabilă cu audienţa noastră din social media.”

Andreea Dinescu, Managing Director, Profero:

„Un nou pitch, un nou client asigurat. Brieful ne-a provocat să dezvoltăm o strategie de social media complexă, prin care să susţinem valorile Groupama legate de proximitatea, responsabilitatea şi solidaritatea faţă de clienţii săi, ajutând în acelaşi timp brandul să se diferenţieze în piaţa financiar-bancară. De asemenea, comunicarea pe canalele sociale va avea o componentă educaţională puternică, oferind într-un mod creativ şi prietenos informaţii corecte despre standardele de calitate în asigurări.”

Cristina Moise, Social Media Manager, Profero

„Urmărim de mai mult timp activitatea acestui asigurator şi ştiam deja că se implică în proiecte out-of-the-box, astfel că suntem entuziasmaţi să le comunicăm pe canalele sociale pe care este prezent brandul. Ne adresăm unui target de persoane adepte ale tehnologiei şi atrase de noutate şi inovaţie, ceea ce ne stimulează să găsim soluţii creative şi inedite de a cuceri publicul din social media şi de a susţine obiectivele brandului.”

Groupama Asigurări, prezentă de aproximativ 10 ani pe piaţa din România, deserveşte pe plan local peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii.

În activităţile de comunicare, compania colaborează deja cu alte agenţii din Grupul Lowe – Golin, Initiative şi MullenLowe.

Echipa de marketing şi comunicare a Goupama este formată din: Georgiana Miron (Director de Marketing şi Comunicare), Roxana Bursuc (Coordonator Comunicare Web), Andrei Mehedinţu (Specialist Relaţii Publice).

Echipa Profero: Cristina Moise (Social Media Manager), Alexandra Ion (Social Media Executive), Diana Dalimon (Junior Art Director), Daniel Secătureanu (Junior Copywriter), Ovidiu Popa (Account Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus