Skip to main content

Anca Ştefan, şefa a digitalului L'Oréal România, a fost promovată în poziţia de Chief Digital Officer Rusia şi Kazakhstan

 
Anca Ştefan
Anca Ştefan

Anca Ştefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, preia de la 1 noiembrie poziţia de Chief Digital Officer Rusia şi Kazakhstan în cadrul L'Oréal, anunţă compania.

Publicitate

Este al doilea român care este promovat în cadrul companiei la nivel internaţional anul acesta şi primul român care are o poziţie în board.

Anca Ştefan s-a alăturat L'Oréal în urmă cu patru ani, după o perioadă lungă de timp în care a lucrat în agenţie (în grupul Leo Burnett).

Anca Ştefan:

„Ce urmează reprezintă, în linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerentă de la o ţară la alta, la o piaţă de aproape zece ori mai mare. Diferenţa majoră şi, implicit, o provocare extraordinară pentru mine este dată de faptul că, după zece ani de online în Romania, merg să îmi desfăşor activitatea pe o piaţă unde monopolul Google-Facebook nu există şi unde media online este fragmentată între mai mulţi jucători. Iar acest lucru îl văd ca pe o provocare de a depăşi mindsetul în care eram obişnuită să activez. Autoprovocarea este un must have în lumea VUCA a generaţiei noastre (dominată de volatilitate, incertitudine, complexitate şi ambiguitate).”

În calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, Anca a condus transformarea digitală a companiei şi a creat primul departament de experţi în digital, dovedindu-şi capacităţile de lider.

În aceşti patru ani, ea a colaborat cu toate diviziile şi a coordonat prezenţa în digital a mai multor branduri din cadrul companiei precum: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L'Oréal Professionnel, Kiehl’s.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus