Tranzacţie pe piaţa Pay Per Click. Canopy a preluat agenţia Edge de la 2Performant.
Achiziţia, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge şi integrarea portofoliului de clienţi al agenţiei de performance marketing lansate în 2016, anunţă Canopy într-un comunicat remis Paginademedia.ro.
Printre brandurile care vor trece la Canopy se numără Provident, FruFru, Arsis şi Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill şi Edenred, aflate deja în portofoliul de clienţi Canopy.
6 milioane de euro bugetul pentru Facebook şi Google
În urma tranzacţiei, bugetele administrate pe Facebook şi Google pentru clienţi se vor ridica la 6 milioane de euro, spune Cristian Ignat, fondatorul Canopy.
Cristian Ignat:
”Prin creşterea investiţiilor în publicitatea PPC pe care le gestionăm pentru actualii clienţi, corelată cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piaţă, cu un buget de advertising pe platformele Google şi Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an.
După extinderea cu biroul de la Iaşi şi dezvoltarea serviciilor cu soluţii tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirmă interesul constant de a evolua ca business şi de a susţine marketingul online din România”.
Dorin Boerescu, CEO 2Performant explică decizia de a vinde Edge:
“Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre şi ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum şi pe serviciile aferente utilizării acesteia.”
Despre agenţia Canopy:
- Înfiinţată în urmă cu doi ani şi jumătate.
- Este Google Premier Partner. În 2017, s-a numărat – alături de Edge - printre cele trei ”Agencies of Tomorrow” selectate de Google România.
- Are 24 de angajaţi, dintre care şapte în biroul din Iaşi.
- Servicii: campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creşterea ratei de conversie şi setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea şi interpretarea cât mai uşoară şi eficientă a datelor.
Despre Edge:
- Edge este o agenţie full-service de performance marketing, care şi-a făcut intrarea pe piaţă în 2016. Agenţia a fost parte a companiei 2Performant Network, care include şi reţeaua de afiliere 2Parale.
- 2Performant deserveşte în prezent peste 600 de clienţi din România şi din străinătate, printre care: Avon, Answear, Chicco, Noriel, Orange sau Telekom. Compania are cea mai mare bază de afiliaţi din România, numărând în prezent peste 60.000 de useri.
- În 2017, 2Performant a înregistrat venituri totale de aproximativ 13,5 milioane lei.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu