Nume nou în echipa agenţiei Friends TBWA. Dan Şendroiu, care a condus strategia Graffiti BBDO timp de mai mulţi ani, trece la Friends TBWA ca head of stretegy.
Şendroiu va lucra îndeaproape cu departamentul de creaţie, obiectivul fiind creşterea ponderii clienţilor globali, spun reprezentanţii agenţiei.
Dan Şendroiu, Director de strategie la FRIENDS TBWA BUCHAREST:
„Când am încercat să mă angajez prima dată în publicitate, acum destul de mulţi ani, am trimis acelaşi mesaj tuturor emailurilor de agenţii pe care le-am găsit în Anuarul de Media şi Publicitate, pe care-l scotea Mediafax.
Campania n-a fost un succes, în sensul că am primit un singur reply de la [email protected], de fapt chiar de la Sorin, care mă întreba ce ştiu să fac. Nu ştiam nimic atunci, dar, între timp, am mai învăţat.
Acum am venit între prietenii de la Friends să facem împreună campanii bune şi branduri tari. Ştiu că e un loc cu oameni buni, cred că e un loc unde pot ajuta semnificativ şi sper că e un loc unde pot învăţa multe. Aşa se face că am venit aici.”
„Mă bucur că lucrez din nou cu Dan. Se ştie că strategia şi creaţia sunt fraţi de mici şi s-au jucat împreună în faţa blocului în copilărie. Mă bucur că ne „jucăm” mai departe, cu briefuri, idei şi execuţii. E chiar o provocare să ai lângă tine o echipă de strategie care ştie să te ţină în priză”, a adăugat Eugen Suman, Director de creaţie la FRIENDS TBWA BUCHAREST
Carte de vizită
Dan Şendroiu a lucrat la Graffiti BBDO în ultimii 12 ani, agenţie în care a pornit ca strategic planner, iar mai apoi a fost director de strategie. La Graffiti a lucrat la rebrandingul Dacia, campaniile locale şi internaţionale de lansare a 10 modele noi ale brandului, inclusiv Logan, Duster sau Solenza, dar şi campania Auchan „România neîmblânzită”, care i-a adus un trofeu Effie Bronz în vara lui 2018.
Anterior, Dan Şendroiu a mai lucrat şi la Leo Burnett.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu