Campanie inedită semnată de Arsenoaiei & Mătăşel. Agenţia locală de publicicitate a creat o campanie pentru un serviciu al platformei imobiliare.ro - Târgul de Chirii. Practic, este o hartă interactivă a chiriilor în marile oraşe.
Care a fost ideea Arsenoaiei & Mătăşel? Live-uri pe Facebook din apartamentele de închiriat, pentru studenţii care nu pot ajunge să vizioneze apartamentele.
Răzvan Mătăşel, strateg la Arsenoaiei şi Mătăşel:
„Am adaugat şi mai mult Brand Utility platformei de chirii. O echipă de StudentExperţi, selectaţi şi trainuiţi de noi au căutat chirie pentru studenţii care îşi doreau un apartament şi care din numeroase motive nu puteau să-şi caute altfel. (distanţa mare, necunoaşterea oraşelor, faptul că nu aveau unde să stea cât timp îşi căutau, etc.).
Şi au făcut asta live pe Facebook interacţionând cu doritorii şi răspunzându-le la orice întrebare.”
Campania a rulat în perioada verii şi va fi reluată în perioadele în care studenţii îşi caută de obicei chirie.
Rezultate
- 284 de apartamente vizionate live pe Facebook
- Peste 350.000 de tineri expuşi campaniei
- 71% dintre proprietari au primit mai multe telefoane şi au închiriat după live
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu