Skip to main content

Activia lansează campanie nouă despre femeile extraordinare

 
foto 1 Activia
foto 1 Activia

Brandul de iaurturi Activia lansează o nouă campanie de comunicare, prin care îşi propune să reamintească consumatorilor să aprecieze femeile extraordinare din viaţa lor, anunţă compania.

Publicitate

Campania „Spune-i Esti extraordinară în fiecare zi!” se derulează până pe 15 iunie şi este promovată pe TV, prin activităţi de media şi bloggers relations. Pe site-ul Activia a fost creată o secţiune specială www.activia.ro/estiextraordinara unde utilizatorii pot accesa două aplicaţii. Prin intermediul acestora pot personaliza un video sau o fotografie pentru femeia extraordinară din viaţa lor.

Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est: „Suntem toţi înconjuraţi de femei dragi – prietene, mame, soţii, surori – care ne fac viaţa mai uşoară şi mai frumoasă, prin toate lucrurile extraordinare pe care le fac pentru noi, zi de zi. Cu toate acestea, uităm de multe ori să le spunem cât de mult le apreciem, iar ele ajung să uite cât sunt de importante pentru noi. Prin campania „Spune-i Eşti extraordinară în fiecare zi!”, Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume şi din România, îşi propune să le reamintească femeilor cât sunt de apreciate, să aibă grijă de ele, susţinând un stil de viaţă sănătos şi o alimentaţie echilibrată.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus