Promovare inedită pentru Star Wars 7 - Trezirea forţei, care are premiera în această seară. Zeci de staţii RATB din Bucureşti au fost branduite în spiritul celebrei serii.
Pe 20 de staţii RATB au fost amplaste, pe lângă afişe, şi machetele navetelor X-Wing, folosite de mebrii rezistenţei în noua serie (şi de Luke Skywalker în episoadele din anii 70-80).
Un alt proiect de promovare outdoor a fost "prezenţa" soldaţilor Stormtrooper în centrul Capitalei dar ...desenaţi pe asfalt.
Proiectul de outdoor al Star Wars în staţiile de autobuz a fost dezvoltate împreună cu agenţia Zenith Media, pentru pentru clientul Forum Film, distribuitorul filmului în România.
Nu este primul proiect inedit de promovare a mult-aşteptatului episod în România. Vineri seară, un moment din Vocea României a fost adaptat pentru Star Wars, cu cun dans în costumele din film.
GALERIE FOTO. Staţiile RATB, invadate de navetele X-Wing
Proiect de PR la Starbucks Cotroceni
Promovarea noului film a inclus şi mai multe componente de PR, coordonate de agenţia Ran Events. Unul dintre ele a fost derulat la Starbucks Cotroceni, aproape de sala T-IMAX, unde se proiectează episodul 7 din Star Wars.
În ce a constat?
Bloggerii au fost invitaţi să îşi aleagă un desen cu personaje din film, pe care să îl reproducă într-un timp cât mai scurt pe paharele de cafea de la Starbucks.
GALERIA FOTO. Proiectul special Star Wars - Starbucks
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii