Comunicat. Trăim vremuri interesante, iar asta se vede cel mai bine în noile tendinţe apărute pe piaţa muncii. Video conferinţele au devenit metoda preferată pentru a intra în contact cu colegii sau partenerii de afaceri, în timp ce fiecare munceşte de la el de acasă ori dintr-o locaţie preferată.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Deşi metoda în sine este una accesibilă şi confortabilă, se poate ca nu toate persoanele implicate să fie la fel de pricepute în setarea tuturor conexiunilor, parolelor sau altor detalii tehnice necesare.
Beneficiile şedinţelor online sunt evidente, din acest motiv este important să depui tot efortul pentru ele să aibă loc într-un cadrul organizat şi să fie accesibile pentru toată lumea.
În această variantă, toate costurile necesare unei întâlniri face to face sunt reduse la zero, iar timpul este şi el un câştig foarte apreciat.
Nimeni nu va mai pierde ore în şir în trafic, pentru o întâlnire ce durează maxim 30 de minute şi care poate fi acum foarte simplu organizată online.
Adoptarea lucrului la distanţă şi infrastructura de internet bine pusă la punct, oferă toate premisele necesare pentru ca şedinţele online să fie din ce în ce mai apreciate de toată lumea. Angajaţi, antreprenori, manageri şi chiar echipe întregi se conectează în câteva clipe şi lucrează împreună ca şi cum ar fi în acelaşi birou.
Echipamentul este cel obişnuit de la birou, dar poţi upgrada dotările tehnice cu unele gadgeturi de ultimă generaţie. De exemplu, poţi alege caşti bluetooth de la Mobino.ro, iar dacă vrei să ai o imagine bună, completează cu o cameră web cu rezoluţie înaltă.
Un router performant te va ajuta ca volumul mare de date să poată fi transferat instant, fără blocaje sau întreruperi care îţi pot provoca coşmaruri.
Cu toate acestea, unele şedinţe online pot oferi diverse provocări, legate ori de cunoştinţele limitate ale persoanelor implicate, de echipamentele tehnice inadecvate sau de unele neînţelegeri în comunicare.
Iată care sunt cele mai des întâlnite trei provocări şi cum le poţi remedia.
1. Probleme tehnice
Tehnologia poate fi utilizată, dar nu poate fi controlată. Chiar şi atunci când totul este pregătit cu mare grijă, diverse provocări pot apărea, cum ar fi softul incompatibil, imposibilitatea de a te loga în aplicaţie, sunetul impropriu sau conexiuni care nu vor să pornească.
Deşi majoritatea problemelor tehnice nu pot fi prevăzute, odată cu trecerea timpului vei câştiga experienţă şi vei putea vedea care sunt cel mai des întâlnite.
Realizarea unui ghid cu instrucţiuni precise pentru toţi cei implicaţi, va ajuta la rezolvarea multor dintre probleme, astfel încât şedinţele se vor putea desfăşura în condiţii bune.
2. Probleme de organizare
Nimic nu este mai neplăcut decât să te loghezi într-o şedinţă online şi să vezi că lipsesc participanţi. Scuzele primite de la aceştia pot fi diverse, dar cel mai des va fi invocată încurcarea datei sau orei la care trebuia să aibă loc şedinţa.
Pentru a evita situaţii de genul, mari consumatoare de timp şi nervi, atunci când este stabilită şedinţa, este recomandat să trimiţi un email către toate persoanele care vor participa, cu posibilitatea de sincronizare a calendarelor.
Cu o zi înainte de şedinţa vei putea trimite un email informativ, iar cu o oră înainte, o scurtă notificare.
3. Lipsa cunoştinţelor necesare
Aici este vorba despre o problemă reală, deoarece va trebui cumva, să le ajuţi pe persoanele respective să se conecteze, chiar dacă se află la distanţă.
Un apel telefonic cu câteva zile înainte, în care puteţi face o simulare de şedinţă, va rezolva problemele de conectare şi va familiariza colegii respectivi cu etapele pe care trebuie să le respecte.
O listă bine realizată, cu paşii necesari, va face minuni, chiar dacă pentru alte persoane, mai avansate, poate părea ceva nerealist.
Planificarea şi tehnologia de calitatea sunt principalele necesităţi ale unei şedinţe online reuşite. Este foarte probabil ca la început să vă loviţi de tot felul de provocări, dar în cel mai scurt timp ele vor fi depăşite.
O bună comunicare şi cooperare în echipă vor ajuta la discutarea tuturor subiectelor din agendă, iar deciziile luate vor fi benefice pentru bunul mers al companiei.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu