COMUNICAT. Fanta, EssenceMediacom şi Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG şi VIDAA din România
COMUNICAT. Parteneriat Strategic Thematic Group şi LG Ads: Targetare Avansată pe cele 1,3 milioane de televizoare LG Smart în România
COMUNICAT. Peste 40% dintre copiii de grădiniţă testaţi într-o campanie de screening au probleme de vedere
COMUNICAT. De la Vocea României, pe piaţa internaţională: AVA, proiect în Italia alături de Roberto Re
COMUNICAT. S-a lansat platforma MOM 3.0, spaţiu interactiv şi inspiraţional de dezbateri. Printre fondatoare, Alina Ceuşan. Eveniment cu Adela Popescu invitată
COMUNICAT. DespreCopii Media Group anunţă lansarea campaniei VotulMeu2024, în parteneriat cu VoteMatch Europe, dedicată alegerilor europarlamentare din acest an
COMUNICAT. Dezvoltatori din echipele de creaţie ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 şi Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024
COMUNICAT. Studiu United Media Services: aproape jumătate dintre românii de la oraşe folosesc aplicaţii de AI cel puţin săptămânal. Cele mai importante concluzii
COMUNICAT. Lansarea Serviciului Integrat de Amplificare 360°: Mixul perfect între Publisheri, TV şi DOOH prin colaborarea Thematic Group şi Flaminjoy
COMUNICAT. Săptămâna Haferland 2024: cel mai îndrăgit festival al saşilor transilvăneni îşi deschide porţile pe 8 august, cu zeci de evenimente cu acces gratuit pentru toate vârstele
COMUNICAT. Activare în centrul Capitalei. Cameră specială care simulează gravitaţia zero! Nike te trimite în spaţiu direct din Piaţa Universităţii!
COMUNICAT. Un milion de euro pentru ONG-uri: Kaufland România şi FDSC anunţă programul În Stare de Bine 2024 - 2025
COMUNICAT. Startup-urile Dejacast şi Flixier îşi unesc forţele pentru a oferi soluţii complete pentru companiile media
COMUNICAT. Programul3, bilanţ la 5 ani: 180 de absolvenţi trillenials şi aproape 30.000 de ore de învăţare, consultanţă şi sprijin
COMUNICAT. Gaming Marathon, cel mai mare festival românesc online de gaming, aniversează 4 ani de existenţă